lördag 6 september 2008

Liten blir stor...

Min raring Barrichello nyss hemkommen 3 ½ månad gammal..


..växt en hel del på 1 månad..


..& som nu blivit stor... toka sig gillar han, ner med huvudet i backen & dra...


...sedan rulla runt på rygg...


...upp på benen igen för att springa så fort som bara den...


...för han är en riktig sprinter min "greyhound"...


...men han kan även koppla av & bara slappa...


...min älskade rara, goa & stiliga vovve...

Grattis på 3-årsdagen önskar din Matte.
Voff & gläfs på er!!!

3 kommentarer:

Marie//Tekla Maräng sa...

Du får gratta din älskade hund på födelsedag i från mig.
Vilka härliga bilder.

En fortsatt trevlig helg=))

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med dagen lille skjønne voffse. Helt nydelig bildekvalkade av hunden din.
Nyt helgen Klem Kerstin

Annika sa...

Ge honom ett extra ben nu när han har haft födelsedag.... vilken ståtlig hund.... de är så vackra schäfrarna....... Kram Annika