onsdag 10 september 2008

Hundtoka som jag är...

...så finns här hundar, förutom mina två fyrbenta vänner Brix & Barrichello, även i inredningen.

Det här är min första porslinshund, som jag köpte som liten, så den har jag haft läääänge. Jag är uppväxt med schäfer, så de ligger mig varmt om hjärtat :)


Grandisen är den största jag har, den sitter i hallen på övervåningen & den söta boxern sitter fint vid linneskåpet i matrummet.

Två gulliga Siberian Husky ligger plats på byrån i vardagsrummet, medan den vita ligger & spanar ut från fönsterbrädan i samma rum.


Och denna lilla tuffa skotte håller käckt upp ytterdörren om man så vill.
Ja det var några ur min lilla samling av hundar.
Ha de gott! Kraam Pling

3 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så herlige de hundene dine var:O=) Jeg har også vokst opp med hund og elsker hunder. Som du vet har jeg Berner Sennen. de er herlige hunder. Men det blir nok en ny rase neste gangO=)

klem

Annika sa...

Vov Vov... vilka snygga jyckar... kul att ha kvar ända sen du var liten.. de var vackra... Kram Annika

Gårdsromantik sa...

Den där sista skotten har jag också men i brunvitt - skall måla om den bara jag kommer mig för!

Kram Maud